رد کردن لینک ها

گسترش بازیافت سینی به سینی با مشارکت جدید

 ای‌ام‌بی با کمک بی.‌فور‌پت،  rPETرا به شکل تکه‌هایی از سینی‌های پس از مصرف، بازیافت و برای تولید بسته‌بندی مواد غذایی استفاده می‌کند.

ای‌ام‌بی اسپا با بی.‌فور‌پت، یک بازیافت ایتالیایی، قرارداد همکاری امضا کرده است، با هدف پردازش rPET ورقه‌ای از سینی‌های پس از مصرف، که برای تولید بسته‌بندی مواد غذایی جدید مانند فیلم‌های شفاف استفاده می‌شود.

این قرارداد شامل برند بازیافت سینی به سینی ای‌ام‌بی است در اوایل امسال راه‌اندازی شد و پس از یک دوره همکاری با بی.‌فور‌پت انجام شد.

به‌عنوان بخشی از این قرارداد، بی.‌فور‌پت طبق گزارش‌ها، rPET را به شکل تکه‌هایی از سینی‌های پس از مصرف، که از کارخانه بازیافت جدید این شرکت در کامپولاتارو، ایتالیا تهیه می‌شود، عرضه خواهد کرد. بی.‌فور‌پت می‌گوید که کیفیت مواد بازیافتی از زمان شروع پروژه به دلیل تحقیق و توسعه مداوم بهبود یافته است و اکنون برای تولید فیلم‌های شفاف مواد‌غذایی استفاده می‌شود.

ای‌ام‌بی اضافه می‌کند که این مشارکت با استفاده از موادی که قبلاً نمی‌توانستند استفاده شوند، محتوای پلاستیکی بازیافت شده در سینی را در محصولات نهایی خود به میزان قابل‌توجهی تضمین می‌کند. این شرکت ادعا می‌کند که محصولات جدید قابلیت بازیافت و ایمنی مواد غذایی را متعادل می‌کند، در حالی‌که همچنان از جریان‌های بازیافت جدید برای حمایت از تلاش‌های پایدار صنعت بسته‌بندی مواد غذایی استفاده می‌کند.

پائولو سسکوتی، مدیر ارشد تدارکات در ای‌ام‌بی، توضیح می‌دهد: در ای‌ام‌بی ما زمان و منابعی را در مشارکت خود با بی.‌فور‌پت سرمایه‌گذاری کرده‌ایم. سینی‌ها به این معنی که می‌توانیم بیشتر از محل دفن زباله یا سوزاندن منحرف شویم، تا پایان امسال بیش از 46 میلیون سینی را از محل دفن زباله جدا خواهیم کرد.

دانش و درک عمیق ما از مواد به‌دست آمده از طریق این رویکرد منجر به ابتکار بازیافت سینی به سینی ای‌ام‌بی برای محصول ترای‌رویو شد. مواد سینی بازیافتی با همکاری بی.‌فور‌پت ساخته شده است، متناسب با تجهیزات موجود ما است و ما را قادر می‌سازد تا زباله‌های پلاستیکی را به‌طور موثر به بسته‌بندی مواد‌غذایی تبدیل کنیم.

 رمو بروسافری، مدیر بازرگانی بی.‌فور‌پت می‌افزاید: ما خوشحالیم که همکاری دیرینه خود را با ای‌ام‌بی گسترش می‌دهیم، زیرا بی.‌فور‌پت نقش مهمی در بازیافت پلاستیک حلقه بسته در ایتالیا بازی می‌کند. خوشحالم که از ای‌ام‌بی در توسعه راه‌حل‌های بسته‌بندی پایدار حمایت می‌کنم.

منبع: https://innovationsfood-com

free statistics