رد کردن لینک ها

پلاستیک با میکروکپسول‌ها به‌دنبال تمرکز بر بازار ویتامین‌ها

محصول جدید زامپلا میکروکپسول ویتامینی است که یک قطره میکروسکوپی روغن ویتامین را در مواد پلاستیکی گیاهی می‌پیچد تا از ویتامین‌ها در برابر نور UV، عدم تعادل pH و پاستوریزه شدن محافظت کند.

زامپلا محصول میکروکپسول ویتامینی خود را به بازار عرضه کرده است که به برندها امکان می‌دهد ویتامین‌ها را در نوشیدنی‌ها، بدون خطر تخریب در حین حمل‌و‌نقل یا ذخیره‌سازی ریز بسته‌بندی کنند.

فناوری طبیعی زامپلا یک قطره میکروسکوپی روغن ویتامین را در مواد گیاهی می‌پیچد تا از ویتامین‌ها مانند ویتامین D، در برابر نور UV، عدم تعادل pH و پاستوریزه شدن محافظت کند. این مواد پلاستیکی گیاهی به برندها این امکان را می‌دهد تا ادعاهای سلامتی مبتنی بر ویتامین D را به طیف گسترده‌ای از محصولات نوشیدنی، از‌جمله محصولاتی که در مایعات شفاف و بطری‌های شفاف ارسال می‌شوند، اضافه کنند.

زامپلا در اوایل سال جاری همکاری خود را با تولیدکننده جهانی نوشیدنی بریتویس اعلام کرد تا نوآوری‌های جدیدی برای صنعت نوشیدنی ایجاد کند. میکروکپسول‌های ویتامین آن یک محلول قطره‌ای است و با فرآیندهای تولید صنعتی موجود سازگار است.

میکروکپسول‌های ویتامین شرکت مستقر در کمبریج، حجم ویتامین‌های موثر را بدون تاثیر بر طعم محصول افزایش می‌دهد.

قبلاً، برندها یا به «بیش از حد» ویتامین‌ها و مواد مغذی متکی بودند و می‌پذیرفتند که مواد در طول عمر محصولات خراب می‌شوند، یا اصلاً ویتامین اضافه نمی‌کردند.

سایمون هامبرسلی، مدیر اجرایی، می‌گوید: میکروکپسول‌های زامپلا فرصتی را برای برندهای بزرگ نوشیدنی فراهم می‌کند تا ویتامین‌های مورد نیاز مردم را مستقیماً در محصولات روزمره به آنها برسانند.

روند محصولات مبتنی بر سود در 10‌سال گذشته به‌طور پیوسته در حال رشد بوده است. جوانان و والدین به‌طور خاص در مورد سلامتی خود و سلامتی محصولات خود نگران هستند، به‌ویژه پس از همه‌گیری کووید و با نزدیک شدن به ماه‌های سردتر سال.

میکروکپسول ویتامین ما راه‌حل بسیار مورد نیاز و ساده‌ای را برای برندها فراهم می‌کند تا ویتامین D را به‌صورت ایمن در بطری‌های شفاف ریز بسته‌بندی کنند و پتانسیل میکرو‌بسته‌بندی طیف وسیعی از مواد مغذی دیگر را در آینده فراهم می‌کند. ما با شرکت‌های چندملیتی کار می‌کنیم تا این محصول را به قفسه‌های سوپرمارکت‌ها بیاوریم.

منبع: https://www-packagingnews-co-uk

free statistics